امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات لازمه شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 23 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (چهارم اسفندماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه، اظهار کرد: ایامی که در آن قرار داریم، ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) است.

وی افزود: محدودیت برای دیدار امام زمان (عج) در حقیقت برای ما انسان‌ها است، زیرا افراد مختلفی توانسته‌اند به واسطه تقوای خود به خدمت ایشان برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: بحث مهدویت تنها مختص مسلمان نیست، بلکه در تمام ادیان مشترک بوده و همه ادیان به ظهور منجی و مهدویت باور دارند، منابع اهل سنت نیز بر آن تاکید کرده‌اند و باید مهدویت را بیش از گذشته تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روز نیمه شعبان به نام روز جهانی مستضعفان نام‌گذاری شده و همچنین خداوند در قرآن کریم بیان کرده که مستضعفان را پیشوایان و وارثان زمین قرار خواهد داد و پایان این جهان ختم به ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد شد.

غفوری اضافه کرد: روز سربازان گمنام امام زمان (عج) متعلق به افرادی است که در مجموعه وزارت اطلاعات و سایر نهادها به صورت گمنام شبانه‌روزی در حال تلاش هستند و در مقابل سرویس‌های خارجی دشمن ایستاده‌اند، آنها دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند که امنیت امروز با تلاش این سربازان محقق شده و حتی در زمان شهادت نیز گمنام هستند.

وی بیان کرد: کار بزرگ اخیر و اقدام ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) نفوذ به سامانه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود که اسامی جاسوس‌های آنها به دست آمد، در کشور ما این جاسوسان دستگیر و اسامی دیگر در اختیار کشورهای دوست قرار گرفت، زیرا اساس فعالیت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نفوذ و ترور است.

وی با بیان اینکه انتخابات مهمی پیش‌روی ملت ایران است، تاکید کرد: مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب رهبر و نظارت بر وظایف رهبری جامعه اسلامی تشکیل می‌شود که از خداوند متعال درخواست داریم انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری به حضرت ولی‌عصر (عج) تقدیم شود، اما جایگاه‌های قانونی باید برای زمان‌های حساس وجود داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن جایگاه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون‌گذاری و ریل‌گذاری کشور را عهده‌دار است و می‌تواند قانون‌گذاری مناسبی برای چهار سال آینده داشته باشد.

غفوری تشریح کرد: نکته مهم در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است، زیرا دشمن درپی کاهش حضور مردم بوده و طبق فرمایش شهید همت هرجا دشمن آن را تخریب کرد بدانید آنجا حق است.

امام‌جمعه کرمانشاه ابراز کرد: حضور در انتخابات حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، بنابراین دشمن برای تضعیف این حضور تمام ظرفیت رسانه‌ای خود را به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: خواص جامعه وظیفه تبیین و تبلیغ انتخابات و مشارکت حداکثری را برعهده‌ دارند، زیرا دشمن نمی‌تواند عزت و اقتدار ایران اسلامی را ببیند، لذا باید تمام اقشار به صورت فعال در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: باید در کنار مشارکت حداکثری انتخاب اصلح را داشته باشیم، اصلح کسی است که پیرو ولایت‌فقیه، با تقوا، معتقد به ارزش‌های اسلامی و اهداف آن، ساده‌زیست، به دور از خوی اشرافی، امانت دار، پاکدامن، مبرا از فساد، مومن به خواست و نظر مردم، صادق، مقاوم در برابر فشارها، کارآمد، مبارز با بی‌عدالتی باشد و از منفعت‌های شخصی خودداری و از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار