مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب ۱۱۰ مدال توسط قهرمانان ورزش کرمانشاه در میادین برون مرزی طی سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 22 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا منوچهر حاتمی، امروز (سوم اسفند) در نشست شورای ورزش استان، با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در استان طی یکسال اخیر، اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ زمین چمن مصنوعی در استان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تعدادی پروژه زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در سطح روستاهای مختلف استان بویژه مناطق محروم در حال احداث است که پس از تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از همکاری بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی هم خبرداد و اضافه کرد: در این راستا طی سالجاری تعدادی پروژه ورزشی را با کمک بخش خصوصی در استان تکمیل و به بهره برداری رساندیم.

وی در ادامه به ارائه آمارهایی در حوزه ورزش قهرمانی پرداخت و گفت: در این حوزه هم امسال برای اولین بار ۵۹ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در کرمانشاه داشتیم که بی سابقه بوده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال هم ورزشکاران استان موفق به کسب ۱۱۰ مدال در مسابقات برون مرزی شامل مسابقات بین المللی، آسیایی شده اند.

وی از برگزاری ۹۳۰ برنامه ورزش همگانی شامل پیاده روی خانوادگی، جشنواره ها، مسابقات و... طی سالجاری هم خبر داد و گفت: برای روز نیمه شعبان هم پیاده روی بزرگ خانوادگی را با اهداء جوایز نفیس برگزار خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، امسال ۲۹ مجمع انتخاباتی و عادی سالیانه هیات های ورزشی در کرمانشاه هم برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند هم اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما همپای ملت غیور ایران در روز انتخابات با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس خواهند کرد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار