مدیرکل کمیته استان مازندران از برگزاری جشن نیکوکاری از ابتدای اسفند ماه در مازندران همزمان با سراسر کشور با شعار "عیدی برای همدلی" خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 21 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: جشن نیکوکاری هر ساله در اسفند ماه و در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری کمک‌های خداپسندانه خَیِّرین و مردم شریف استان برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید نیازمندان برگزار می‌گردد.

 

آغاز جشن نیکوکاری از ابتدای اسفندماه همزمان با سراسر کشور در مازندران  

وی با اشاره به اینکه، در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶۲ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان جمع‌آوری شده گفت: کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری هر سال با قید تسریع و با تلاش امدادگران این نهاد تا شب عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، تعداد زیادی از خَیِّرین کمیته امداد از نسل جوان و نوجوان می‌باشند گفت: هر ساله با نیت ترویج فرهنگ خِیر و احسان در بین نسل جوان و نوجوان زنگ نیکوکاری در مدارس به صدا در خواهد آمد و امسال نیز زنگ نیکوکاری با هماهنگی آموزش و پرورش در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در مدارس نواخته خواهد شد.

معافی با اشاره به اینکه، از روز ۱۴ اسفند، پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرها مستقر خواهند شد بیان داشت: در روز جمعه ۱۸ اسفند نیز میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند، تاکید کرد: شهروندان و خَیِّران همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997900001505 ، شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱*۱# یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را برای رفع احتیاجات نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.

خاطرنشان می‌شود: جشن ملی نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار