مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جامعه ورزش استان نباید نسبت به مطالبات خود از کاندیداها بی تفاوت باشد و اگر پیشرفت استان و شهرمان مهم است باید به افراد توانمند رای داده شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 21 February 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری خوزستان که امروز (دوم اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: عملکرد هیات قابل تقدیر است و مسابقات کشوری مختلفی میزبانی شده است که همگی کارهای ارزشمندی هستند. البته باید به شهرستان ها سرکشی بیشتری شود و به شهرهایی که پتانسیل گسترش دارند، توجه شود. ضمن این که باید به طرح آمایش توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: برخی شهرها در سوارکاری شاخص هستند و باید این شهرها ویژه دیده شوند. در اهواز نیز باید تلاش شود که سند مالکیت زمین مدنظر برای سوارکاری گرفته شود. به هر حال باید همدل و با برنامه پیش برویم و باید برگزاری دوره های آموزشی هم مدنظر این هیات باشد و باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: چانه ورزش را چه در اعتبارات و چه وضع قوانین و مقررات همیشه کوچک می بینند که باید در انتخابات از کاندیداها مطالبه گر باشیم. این که سالن های ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند که با توجه به این که در قالب یک بند قانونی است، حتما باید از نمایندگان بخواهیم که این ایراد و خلاء را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اعتبارات ورزش با آنچه از ما توقع دارند یکی نیست و اعتبار ما ۵۰۰ میلیون تومان است. به هر حال جامعه ورزش خوزستان نباید نسبت به مطالبات خود از کاندیداها بی تفاوت باشد و اگر پیشرفت استان و شهرمان مهم است باید به افراد توانمند رای داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار