کد خبر: ۱۱۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 20 October 2015

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت که عوامل و مجریان برگزاری انتخابات اسفند94 در این استان برای تقویت توان اجرایی در برگزاری انتخابات آموزش می بینند.

به گزارش ایرنا، حجت اله ملاصالحی روز سه شنبه در نخستین نشست استانی کمیته آموزش دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، در جمع عوامل و دست اندرکاران انتخابات اسفندماه اظهار داشت: مردم استان البرز در همه رویدادها در نظام اسلامی و در رأس آن دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین انتخابات گذشته، همواره حضوری افتخارآفرین داشته اند که این حضور وظیفه خدمتگزاران را سنگین تر می سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تأکید مسئولان عالی وزارت کشور بر موضوع مهم و اساسی آموزش اعضای صندوق ها و کل هرم اجرائی انتخابات خبر داد و بر توجه خاص فرمانداران و بخشداران حوزه های انتخابیه به این موضوع تاکید کرد.

ملاصالحی افزود: در استان البرز اکثریت قریب به یقین روسای حوزه های انتخابیه تجربه و سابقه خوب انتخاباتی دارند و این شاخص، ما را امیدوار به برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، همراه با حضور گسترده مردم می کند.

وی افزود: آموزش اصل مهمی است که باید در انتخابات پیش رو مورد توجه قرارگیرد، به همین دلیل تمامی عوامل انتخابات با آموزش های بروز، فرایند برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

دراین نشست توکل لطفی مدیرکل سیاسی وانتخابات و دبیر ستاد انتخابات استانداری، آخرین اقدامات و برنامه های پیش رو را به اطلاع اعضای شرکت کننده رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار