مدیران و کارکنان بیمه دی در خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 20 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، در آستانه سوم اسفندماه، نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی، دکتر مهدی شریعتی فر مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی و مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران به همراه معاونان و جمعی از کارکنان بیمه دی در خراسان رضوی و همچنین حجت الاسلام حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، امروز با حضور در مزار شهدای آرمیده در بهشت ثامن الائمه(ع) حرم مطهر رضوی از جمله دو شهیده حادثه تروریستی اخیر گلزار شهدای کرمان، ضمن عطر افشانی مزار شهدا و اهدای گل، از مقام شامخ شهدای اسلام و دفاع مقدس، تجلیل به عمل آوردند.
مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی و مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران در این مراسم بر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا تاکید کرد.
دکتر مهدی شریعتی فر با بیان این که مهمترین وظیفه ما پاسداری از راه و حفظ آثار و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنهاست، افزود: ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان جزو افتخارات شرکت بیمه دی است.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه و بی منت در مسیر شهدا گام برداریم تا فردای قیامت شرمنده خون شهدا نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار