اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه (۲ تا ۳ اسفندماه) در استان تهران به‌ویژه نیمه غربی گاهی بارش باران و برف و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 20 February 2024

پیش‌بینی آب و هوای تهران برای آخر هفته

به گزارش تابناک تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در برخی مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش نسبی آلاینده‌ها غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز (اول اسفندماه) در پاره‌ای نقاط استان به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان و از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه (۲ تا ۳ اسفندماه) در استان تهران به‌ویژه نیمه غربی گاهی بارش باران و برف و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

از بعد از ظهر جمعه (۴ اسفنذماه) افزایش وزش باد و بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر شنبه (۵ اسفندماه) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بارش باران و برف، گاهی با وزش باد مورد انتظار است.

از امروز تا روز جمعه روند افزایش نسبی دما و روز شنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ اسفندماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، از بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۳ اسفند ماه) ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد به تدریج کاهش آب با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار