کد خبر: ۱۱۵۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 20 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بهمراه فلاح دامادی معاون اداری و پشتیبانی این اداره کل، روسای مراکز بابلسر و فریدونکنار، اسکندری مدیرعامل مجمع خیرین مهارت استان و خیر مهارتی این شهرستان با میر رمضانی فرماندار شهرستان فریدونکنار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار درویشی مدیرکل ضمن بیان اهمیت نقش آموزش های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاست ها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت.
وی افزود: امید است با حمایت دستگاه های متولی در شهرستان، ارائه آموزشهای مهارتی اثربخش به عنوان یک نیاز جدی مورد توجه قرار گیرد.
از مهمترین اهدف ما در ایجاد مجمع با فنی و حرفه ای تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقشار مختلف جامعه، خیران، نیکوکاران، حمایت‌های مادی و معنوی بوده و حرکت خوبی برای توانمندسازی نوجوان و جوان جهت ایجاد اشتغال متناسب با نیاز کار در استان است که با توجه به اهمیت حوزه مهارت آموزی و توانمند سازی افراد گروه هدف خواهد بود.
فرماندار شهرستان فریدونکنار هم در این نشست با بیان اینکه فعالیتهای آموزشی و مهارتی فنی و حرفه ای بسترساز ایجاد اشتغال مولد می باشد، از اعلام آمادگی فرمانداری، جهت حمایت‌های همه جانبه با اداره کل و مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان خبر داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار