مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر 49 هزار داوطلب امدادگر در استان اردبیل سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 20 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از شعبات هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در انتخابات چهار سال پیش جمعیت هلال احمر از بین 49 هزار داوطلب بیش از 15 هزار نفر در انتخابات حاضر شدند.

وی افزود: استان اردبیل جزو استان‌های با مشارکت بالای مردم در انتخابات جمعیت هلال احمر بود به طوری که 30 درصد داوطلبان و امدادگران و جوانان در انتخابات حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به فراخوان جذب داوطلب در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما همزمان با سراسر کشور جذب داوطلبان و امدادگران جوان را آغاز کردیم و انتظار می‌رود در انتخابات فروردین 95 رقم مشارکت بیش از 40 درصد باشد.

غیبی با یادآوری اینکه در استان اردبیل برنامه‌های خوبی در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های امداد و نجات در قالب گروه‌های فعال و پایگاه‌های ثابت و سیار در حال انجام است، تصریح کرد: آمادگی برگزاری طرح امید و سلامت را در استان اردبیل داریم و امیدواریم در نیمه دوم امسال میزبان شایسته‌ای برای همایش سلامت و امید در اردبیل باشیم.

این مسئول یادآور شد: در چهار شهرستان علاوه بر مرکز استان این تجمع مردمی در قالب ارتقای سلامتی و پیشگیری از آسیب‌ها برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود در این راستا زمینه مشارکت همه جانبه نیز فراهم آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: به احتمال زیاد این همایش آبان ماه در اردبیل برگزار خواهد شد و در قالب پخش تلویزیونی و تولید مستند در ابعاد متفاوت این همایش برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار