فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 14 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی امروز (۲۵ بهمن ماه) اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، از ۷۰ واحد صنفی در این شهرستان دیدن کرد که ۱۰ واحد صنفی متخلف به‌دلیل رعایت نکردن موازین قانونی پلمب شدند. در این راستا، به ۲۶ واحد اخطار کتبی داده شد که در صورت رعایت نکردن موازین قانونی و رفع مشکلات و عیوب موجود در مدت زمان مشخص، برخورد قانونی خواهد شد.

او از اصناف درخواست کرد که هشدار‌های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین سردار جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان از بازداشت سارقان داخل خودرو و اعتراف آن‌ها به ۱۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در محور‌های استان ماموران انتظامی شهرستان سمنان موفق به شناسایی و توقیف خودرو شدند.

وی از بازداشت راننده و دو سرنشین خودرو خبر داد و بیان کرد: از داخل پراید مقادیر زیادی محتویات و قطعات داخل خودرو کشف و ضبط شد.

سردار موقوفه‌ئی به بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس از سارقان اشاره و اظهار کرد: متهمان در جریان رسیدگی به پرونده به ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های پراید در شهرستان پاکدشت اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از فراجا، فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند الکترونیکی و بازدارنده همراه توجه به توصیه‌های پلیس نقش ارزنده‌ای در کاهش این قبیل از سرقت‌ها خواهد داشت.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار