معاون آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران از انتخابات به عنوان «لیله القدر» انقلاب نام برد و گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه یکی از مهمترین انتخابات بعد از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 13 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمد نوری ۲۴ بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان شاهرود که با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارزش و عظمت انتخابات پیش رو با میزان مشارکتی که در آن محقق و ثبت می‌شود اندازه‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: همه ما و آحاد ملت وظیفه داریم که در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این تاکید رهبری معظم انقلاب که هر کس هر مخاطبی دارد باید آن را به انتخابات دعوت کند، افزود: باید جهاد مشارکت آفرینی مدنظر مقام معظم رهبری از سوی همه آن‌ها که دارای مخاطب هستند، انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتخاب افراد توانمند، انقلابی و ولایی امری ضروریست.

معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران، اعتماد سازی بین مردم را در حضور حداکثری آنان موثر خواند و گفت: باید زمینه مشارکت قوی مردم در انتخابات فراهم شود.

وی بر ضرورت تبیین خدمات نظام و دولت تاکید و اضافه کرد: ارایه خدمات خالصانه، رضایتمندی و جلب اعتماد مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن از آن به عنوان ایجاد قدرت نرم‌افزاری در کشور نام برد و اظهار کرد: حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه‌ها و میادین مختلفی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه، نماد و نمودی از قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی است و بی‌شک اثرگذاری آن از قدرت سخت‌افزاری به مراتب بیشتر است.

معاون آموزش حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: داشتن قدرت برای رسیدن به اهداف کلان انقلاب ضروری است. نیرو‌هایی مانند ارتش، سپاه و فراجا ایجادکننده قدرت سخت‌افزاری کشورند. خوشبختانه کشور ما در این حوزه به جایی رسیده که بازدارندگی بالایی ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه دو دیدگاه به انقلابی که توسط امام (ره) پایه‌گذاری شده وجود دارد، ادامه داد: برخی‌ها بر این باورند که انقلاب ما یک پدیده سیاسی و اجتماعی بوده است. برخی نیز معتقدند که امام به عنوان رهبری و طراح این انقلاب، برای آن یک هدف کلان تعریف کرده و لذا انقلاب ما باید تا تحقق آن اهداف به پیش رفته و به تدریج تکامل بیابد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر و رهگذار تکاملی خود در حرکت است، گفت: وقتی از این زاویه به انقلاب نگریسته شود، دستیابی به اهداف انقلاب اهمیتی مضاعف و دوچندان پیدا می‌کند.

معاون حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران، رسیدن به اهداف کلان انقلاب را مستلزم عرصه‌شناسی برشمرد و اظهار کرد: امام راحل یک هدف راهبردی کلان برای انقلاب اسلامی تعریف کردند.

این کارشناس، هدف کلان و راهبردی امام راحل را همانا «تمدن سازی اسلامی» و گسترش اسلام در پهنه گیتی ارزیابی و تصریح کرد: دشمنان شب و روز در تلاش هستند تا در مسیر حرکت انقلاب مانع ایجاد کنند.

وی ادامه داد: نظامی که هم‌اکنون در دنیا حاکمیت دارد، این انقلاب اسلامی و مسیر تکاملی آن را یک مانع بزرگ بر سر راه خود می‌داند.

نوری به توانمندی و قدرت بالای امروز جمهوری اسلامی در جهان و منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز یکی از بازیگران مهم در تحولات جهان است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار