مدیر عامل و جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه 24 بهمن، همزمان با سالروز ولادت حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار، با فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب دیدار کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 13 February 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران صنعت نفت جنوب همراه بود، مهندس قباد ناصری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  و ادای احترام به شهدای پاسدار،  سپاه پاسداران انفلاب اسلامی را حافظ و پشتیبان جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به ویژه امنیت برشمرد و گفت: ایران اسلامی به پشتوانه تلاش ها و مجاهدت های پاسداران و بسیجیان جان برکف، ازآرامش و امنیتی بی مانند در منطقه برخوردار است.

وی افزود: حضور میدانی سپاه در عرصه های عمران و آبادانی نیز موجبات پیشبرد اهداف کشور را فراهم آورده و صنعت نفت نیز از این مهم بهره مند بوده است، به طوریکه این همکاری باعث گشایش در امر رفع تاثیر تحریم های خصمانه دشمنان گردیده.

سرهنگ حسن باقری، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با تقدیر از حضور کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سپاه و بسیج را خدمتگذار نظام معرفی کرد و تاکید نمود که این قشر همواره آمادگی حضور در عرصه هایی را دارد که باعث افزایش اقتدار و عزت کشور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار