رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در پنجمین روز از ایام... دهه فجر، ۷۰واحد مسکن مددجویی با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد استان مازندران، امام جمعه و فرماندار بهشهر و مسئولین استانی و شهرستانی به صورت همزمان افتتاح و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داده شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 12 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری اظهار داشت: در پنجمین روز از ایام... دهه فجر، ۷۰واحد مسکن مددجویی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مازندران، امام جمعه، فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی به صورت همزمان افتتاح و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داده شد.

 

افتتاح ۷۰واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در بهشهر در دهه فجر  

وی بیان داشت: این واحدها در قالب تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه، در زمینه ساخت مسکن مددجویی در شهرستان بهشهر در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته افزود: برای ساخت هر یک از این واحد‌های مسکونی، کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و خیرین مشارکت داشته‌اند.

جباری با اشاره به اینکه در مجموع ۲۵میلیارد تومان برای این ۷۰واحد اعتبار هزینه شده است گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی در این طرح ۲۰۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن ۷۵میلیون تومان بلاعوض امداد و ۷۵میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد مستضعفان هزینه شده است.

عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد الحق والانصاف یادگار ارزشمند امام راحل است گفت: این نهاد مقدس در طی سال‌های بعد از انقلاب بسیار عالی به وظیفه خود عمل کرده و خدمات شایانی را به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی ارائه نموده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار