وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط بیکاری استان به میانگین کشوری برسد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 11 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت صبا پگاه الیگودرز، در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد پرونده تسهیلاتی این واحد از محل تبصره ۱۸ با عاملیت بانک رفاه بررسی و نسبت به پرداخت رقم پیشنهادی موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط بیکاری استان به میانگین کشوری برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت مشاغل خانگی، خرد و کوچک، صنایع دستی لرستان تاکید و تصریح کرد: توسعه و گسترش صنایع بزرگ نیازمند حمایت دولتی است.

مرتضوی، هدف از سفر به لرستان را بررسی و رصد اشتغال و نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه مرتبط وزارت کار عنوان و تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از واحدها با ظرفیت مناسب در لرستان شامل شرکت سیمان، دارو و لاستیک‌سازی وجود داشته که نیازمند گسترش و توسعه هستند.

وی در خصوص آخرین کارگروه اشتغال استان‌های زاگرس نشین، گفت: این کارگروه به منظور رصد نیازمندی‌ها و رفع مشکل بیکاری در این استان‌ها فعالیت می‌کند که تصمیم‌هایی در این راستا در حال اتخاذ است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار