مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه پیک فصل سرما را بدون مشکل گذراندیم، گفت: محدودیتی که برای گاز برخی بخش‌ها مانند استخرها اعمال شده موقتی است.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 07 February 2024

فصل سرما را بدون مشکل گذراندیم/ محدودیت گاز استخرها موقتی استبه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ناصر حسینی با اشاره به اینکه می‌توان گفت پیک فصل سرما را پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه در این مدت مشکلی از نظر قطعی و یا افت فشار در شبکه گاز نداشتیم، گفت: وضعیت شبکه گاز آنقدر مناسب هست که اگر موج‌های سرمای احتمالی دیگری را نیز پیش رو داشته باشیم، هیچ مشکلی برای تامین گاز رخ ندهد.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر که با برودت هوا مواجه بودیم افزایش مصرف در استان چندان چشمگیر نبود، افزود: میزان مصرف گاز ۲۴ ساعت گذشته(۱۷ بهمن) استان به حدود ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسید که نسبت به روزهای قبل تنها حدود چهار یا پنج درصد افزایش یافته و همچنان نسبت به سال گذشته نیز مصرف کمتری داریم.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌ها با هدف پیشگیری از بروز مشکل در شبکه گاز نیز خبر داد و تاکید کرد: طی روزهای اخیر که افت دما را داشتیم، تدابیر پیشگیرانه‌ای اتخاذ شد که از جمله آنها می‌توان تشدید نظارت بر مصرف گاز در بخش‌های تجاری و اداری را عنوان کرد.

حسینی یادآور شد: اواخر هفته گذشته تنها طی دو روز بازدید، گاز ۴۸ اداره و اماکن ورزشی که سیستم گرمایشی خود را در روزهای تعطیل خاموش نکرده بودند، قطع شد.

وی همچنین از اعمال محدودیت برای مصرف گاز استخرها نیز یاد کرد و ادامه داد: این محدودیت موقتی بوده و چنانچه طی روزهای آتی هوا سرد نشود، محدودیت گاز استخرها برداشته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سایر بخش‌ها از جمله جایگاه‌های CNG و ... محدودیت مصرف گاز نداریم.

حسینی همراهی مشترکین در مدیریت مصرف گاز را نیز برای گذر از فصل سرمای امسال بسیار اثرگذار دانست و تاکید کرد: طرح‌های تشویقی که بر رو قبوض اعمال شد نیز در این راستا اثرگذار بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار