ویژه برنامه «ایران آینده ۳ با هدف ترویج روحیه خودباوری، تحکیم غرور ملی و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد روایت پیشرفت در حال پخش از شبکه امید است.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 07 February 2024

ایران آینده

این برنامه با حضور گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اجرا‌های صحنه‌ای متنوع و شاد و برگزاری مسابقاتی جذاب با محوریت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با دستاورد‌های میهن عزیزمان ایران می‌باشد.

محل اجرای این برنامه در باغ کتاب تهران بنا شده و عموم مردم به خصوص دانش آموزان عزیز می‌توانند با حضور در باغ کتاب از لیگ فیفا، بازی رومیزی، بازی حرکتی، بازی گروهی، پخش انیمیشن، لیزرتگ؛ استیج با حضور هنرمندان و عروسک‌های شبکه کودک و امید، جشنواره سرود، استارتاپ ویکند طراحی کاراکتر، نمایشگاه علوم شناختی؛ نمایشگاه هوش مصنوعی، استعدادیابی، گپ و گفت نوجوانی و کلی مسابقه و جایزه برای کودکان و نوجوانان لذت ببرید.

همچنین خبر خوش برای علاقمندان به مسابقات ورزشی، جشن ایران آینده امشب با پخش زنده بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین ایران و قطر و با گزارش بزباش بر روی آنتن شبکه امید و کودک می‌رود.

«ایران آینده» به تهیه‌کنندگی محمد دولتی، سردبیری هانیه سمندری و با اجرای حامد مدرس و محسن محبی، به مناسبت دهه مبارک و تا ۲۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه امید به روی آنتن می‌رود.

اشتراک گذاری
آخرین اخبار