در ششمین روز دهه فجر و همزمان با افتتاح پروژه‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای، ۱۷ آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای در کردستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 06 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۰۰ پروژه سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، تعداد ١٧ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان کردستان نیز بصورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

در این مراسم به صورت نمادین آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای پارک علم و زندگی هوش آزما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیدعلی علوی سرپرست اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در راستای بهره‌مندی اقشار جامعه از این آموزش‌ها و در راستای حذف بروکراسی اداری شاهد صدور اعطای مجوز آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای در کمتر از یک هفته هستیم.

وی افزود: خوشبختانه شمار آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای با افتتاح این تعداد آموزشگاه به بیش از هزار آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای در کردستان رسید.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود عدالت در توزیع امکانات آموزشی بین همه اقشار جامعه و ارائه آموزش‌های بازار و محصول محور را از دیگر رویکرد‌های اداره‌کل آموزش فنی‌وحرف‌ای استان کردستان برشمرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق این مهم در استان کردستان باشیم.

آموزشگاه آزاد فنی‌وحرف‌های پارک علم و زندگی هوش آزما به عنوان اولین مرکز تخصصی سنجش و پرورش هوش و استعداد کشور با برند ثبت شده در حوزه روانشناسی و روانشناختی، پرورش، مشاوره در زمینه بهداشت روان و سلامت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان کرده است که بر آن است تا در «پارک علم و زندگی» به عنوان اولین مرکز استعدایابی و مهارت‌آموزی کودک و نوجوان کشور ضمن طراحی الگو و استاندارد‌های موردنیاز به پرورش صحیح مهارت‌های کودکان و خانواده‌ها در تمامی ابعاد رشد و توسعه علی‌الخصوص مهارت‌های پایه و زندگی بنماید.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار