مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان برگزار و هومن ثبوتی با کسب آرای اعضای مجمع چهار رسال دیگر در یاست این هیات ابقا شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 06 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان ظهر امروز با حضور داود عزیزی، رئیس فدراسیون برگزار و هومن ثبوتی در این انتخابات با کسب ۱۴ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال دیگر رایت خود در‌ای هیات را تثبیت کند.

در این مجمع انتخاباتی شهلا کاظمی به عنوان نایب رئیس، بهرامعلی حیدری خزانه‌دار، سحر، ولی مقدم زنجانی، لیلا منصوری محمد همایونی اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

ارزیابی عملکرد هیأت‌ها در محصولی است که ارائه می‌دهند
جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مجمع انتخاباتی با تاکید بر اینکه محصول هیأت، پیشرفت و توسعه در دو بخش همگانی و قهرمانی است، اظهار کرد: همگانی کردن ورزش با بسترسازی برای حضور همگانی مردم در این رشته و در بخش قهرمانی با پرورش قهرمان و افتخارآفرینی برای کشور محقق می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سالن‌های تنیسی مثل بعثت که در زنجان وجود دارد این انتظار را ایجاد می‌کند که قهرمانان بیشتری از استان پرورش یابند، تصریح کرد: باید آمار سالن‌ها و زمین‌های هیات در دوره جدید بیشتر شده و توجه جدی‌تری به شهرستان‌ها انجام شود.

گفتنی است، در این مجمع از رادین مظفری قهرمان تنیس استان با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار