معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نقش تاثیرگذار نخبگان نیز در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 06 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در نشست با هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تا به امروز طبق برنامه وزارت کشور فرایندهای انتخابات در استان به لحظه انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول عمر ۴۵ سال انقلاب اسلامی برای اولین بار با نمایندگان همه اقشار از جمله کشاورزان، رانندگان، کارگران، کارفرمایان، نخبگان و دیگر اقشار جلساتی به صورت مستمر در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات با نخبگان باید در حوزه‌های مختلف و تخصصی به صورت مستمر برگزار شود زیرا این افراد از فرهیختگان و صاحبان فکر و اندیشه جامعه هستند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اضافه کرد: اهمیت انتخابات برای کشور، مانند اهمیت اکسیژن برای انسان است به همین دلیل تاکید می‌شود که همه اقشار برای مشارکت در این اتفاق مهم تلاش کنند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب باز تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، افزایش قدرت دیپلماسی خارجی در جوامع بین‌المللی و کاهش فشارهای علیه نظام و مردم کشور می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش تاثیرگذار نخبگان نیز در انتخاب فرد اصلح توسط مردم بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار و افکارسنجی‌های انجام شده مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر از گذشته است زیرا در این دولت اقدامات موثری انجام و موجب ایجاد امید در بین مردم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار