سجادطاهری
سجادطاهری افزود دو میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار در کشور تحت پوشش این بیمه هستند، گفت: این بیمه جمعیتی معادل ۱۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 06 February 2024

طاهری با بیان اینکه ۱۰۴ هزار نفر در گیلان مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر هستند، افزود: سال گذشته هفت هزار میلیارد تومان به افراد تحت پوشش صندوق پرداخت شده است.

وی با اشاره به عضویت بیش از ۷۰۰ هزار نفر روستایی، کشاورز و عشایر در دولت سیزدهم در صندوق بیمه اجتماعی، گفت: این میزان عملکرد بیانگر ۶۳ درصد برابری عملکرد دولت یازده و دوازده و ۵۴ درصد عملکرد دولت نهم و دهم بوده است.

۱۰۷ هزار گیلانی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به سیمای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، اظهار کرد: جامعه هدف صندوق در گیلان ۴۰۷ هزار روستایی و عشایر است که تاکنون ۱۰۷ هزار نفر تحت پوشش هستند.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا جمعیت بیشتری از جامعه روستائیان، عشایر و کشاورزان را تحت پوشش بیمه اجتماعی دربیاوریم، افزود: از این تعداد، ۷۰۰۰ خانوار مستمری‌بگیر در بخش‌های فوت، بازنشستگی و ازکارافتادگی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار