استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: هدف از سفر وزیر کشور به کرمانشاه تنها بازدید و افتتاح پروژه‌ها نبوده و رفع موانع تولید صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 06 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه روز گذشته (۱۶ بهمن ماه) در حاشیه سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون با یک مجموعه برنامه در خدمت وزیر کشور بودیم.

وی افزود: برنامه‌های امروز شامل ۲ بخش بود، بخش نخست مربوط به افتتاحیه‌ها و بازدید از برخی اماکن در شهر کرمانشاه بود، از جمله آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مناطق شرق و جنوب شرق شهر کرمانشاه، بازدید از قطار شهری و نهضت ملی مسکن، بازارچه عرضه مستقیم کالا و بیمارستان بهارستان.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخش دوم که بسیار مهم است استفاده از ظرفیت کشور برای رفع موانع تولید از یک سری واحد‌های صنعتی شهر و استان کرمانشاه است، در کنار بازدیدها تعدادی از واحدهای صنعتی ما که مدت‌ها معطل مانده بودند بازدید شد و وزیر کشور در این زمینه پیگیری و رفع موانع خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در پایان این سفر توفیق شد که برای عیادت از خانواده شهید صادق امیدزاده به همراه وزیر کشور حضور یافتیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت هدف از این سفر تنها بازدید و افتتاح پروژه‌ها و مجموعه‌ها نبود بلکه مقصود این بود که از ظرفیت‌های وزیر کشور حسن استفاده شود و از کمک ایشان برای رفع موانع که گاهی سرمایه‌های ما را سال‌ها معطل کردند استفاده کنیم که این اتفاق رقم خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار