مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: رویداد ملی جامعه پرداز با هدف اجرای عملیات مشترک فعالان حوزه خانواده و جمعیت و هم افزایی بدنه فعال مردمی برای حل مسائل حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ 06 February 2024
سجاد بیرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی افزود: شناسایی و پالایش ظرفیت های مردمی فعال در عرصه خانواده و ازدواج امری ضروری است تا در امتداد آن، بستر تعامل و هم افزایی آنها فراهم شود.
 
وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد ملی را شناسایی و سطح بندی دقیق و عمیق مجموعه کنشگر مردمی فعال در حوزه زن، خانواده، جمعیت و فرزندآوری و کاهش طلاق با رویکرد ایجاد جریان های حلقه های میانی برای حل مسائل در این عرصه ذکر کرد.
 
وی ادامه داد: شبکه سازی موسسات و نهادهای مردمی فعال و توسعه تعاملات آنان، ترویج و معرفی خدمات و دستاوردهای اثربخش به منظور معرفی الگوهای مطلوب در میان عناصر مردمی از دیگر اهداف مورد توجه این رویداد است.
 
بیرامی ،با بیان اینکه تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مساله توسط مجموعه های مردمی هدف دیگر این رویداد است، گفت: آموزش و توانمندسازی کنشگران در زمینه حل مسائل استان و جهت دهی فعالیت ها و اولویت بخشی خدمات مجموعه ها بر اساس نظام مسائل از دیگر موضوعات مد نظر این رخداد ملی است.
 
مدیرکل کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین در این رویداد،‌ پالایش و صحت سنجی و امتیازدهی فعالان مردمی با توجه به فعالیت و دارا بودن محصول و خدمات معین نیز به جدیت دنبال خواهد شد و تاکنون در مرحله شناسایی و رصد فعالان حوزه زن و خانواده اقدامات خوبی در استان توسط سمن مجری طرح صورت گرفته است.
 
وی خاطر نشان کرد: این رویداد با همکاری یکی از سمن های جوانان استان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن سال جاری در استان برگزار خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار