فرماندار کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آراء مردم در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 05 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، مجید توکلی پیش از روز امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های زنان کوهبنانی اظهار کرد: در شهرستان کوهبنان ۲۸ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که ۱۹ شعبه آن در بخش مرکزی و ۹ شعبه در بخش طغرالجرد است که کار جمع‌آوری آراء مردم همیشه در صحنه این شهرستان را بر عهده دارند.

وی افزود: از مجموع ۲۸ شعبه در نظر گرفته شده، در شهر کوهبنان به‌عنوان مرکز شهرستان ۱۶ شعبه ثابت و سه شعبه سیار و در بخش طغرالجرد نیز ۶ شعبه ثابت و سه شعبه سیار فعال خواهند بود.

فرماندار شهرستان کوهبنان ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نفر به‌عنوان هیأت اجرایی، هیأت نظارت، بازرسی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و تمام امکانات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در سطح شهرستان بسیج شده است.

توکلی ابراز داشت: مردم شهرستان کوهبنان همواره در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان مردمانی ولایت‌مدار، انقلابی و بسیجی پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در دوره‌های گذشته مشارکت بالای ۷۳ و نیم درصد را داشته‌اند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار