معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: جدای لز مشارکت باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، انتخاب افراد اصلح‌تر لز کاندیداها توسط رای اولی‌ها حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 05 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی امروز در همایش رای اولی‌های سنندج که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: کشور ایران در ساحت تمدنی مطرح است و یکی از تمدن‌های جدی در دنیا تمدن ایران زمین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مردمان ایران زمین همیشه به نام انسان‌هایی با فکر و اندیشه شناخته شده‌اند، افزود: مردم ایران کسانی هستند که وابستگی را قبول نمی‌کنند و سرنوشت‌شان را خود تعیین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنبش‌های اخیر در تاریخ ایران زیاد است و افراد مبارزی در احقاق حقوق مردم تلاش کردند، گفت: کسی که مردم را زیر یوغ طاغوت و ستمگران نجات داد، امام خمینی (ره) بود که انقلاب اسلامی ایران را شکل داد و نظام اسلامی با رای مردم تثبیت شد.

رمضانی با یادآوری بمباران شهر بانه و شهادت ۶۰۰ نفر، گفت: کشور ایران به خصوص استان کردستان ۱۰ سال درگیر ناامنی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: گروهک‌های ضدانقلاب همان‌هایی هستند که در دوران جنگ جوانان و نوجوان را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به وجود ۷۱۰۰ شهید زن در کشور گفت: کردستان ۶ درصد شهدای زن کشور دارد و این جمهوری اسلامی است که کرامت زن را احیا کرد.

رمضانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حرکت را به سمت عدالت پایدار شروع کرد، گفت: امروز دانشگاه‌ها، نخبگان و صنعت ایران در یک کلاس جهانی مطرح است در حالی که قبل از انقلاب برده‌های آمریکایی‌ها بودیم که ایران را جولانگاه خود کرده بودند.

وی در ادامه با اعلام اینکه جمهوری اسلامی در عمر پرافتخار خود چهل دوره انتخابات را برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات طرف حساب هستند و باید کاندیدا‌ها را ارزیابی کنند و به اصلح‌ترین فرد رای دهند.

رمضانی خطاب به دانش‌آموزان رای اولی گفت: نظام جمهوری اسلامی این دانش آموزان را طرف مشورت حاکمیت قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با استفاده از رسانه فکر و فهم ما را دچار اختلال کند لذا باید مسیر درست را تشخیص دهیم.

وی بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: در انتخاب وکلای مردم باید انتخاب احسن داشته باشیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار