دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از میان کاندیداهای ثبت نام شده در شورای ائتلاف حوزه انتخابیه مشهد و کلات، پس از بررسی اولیه 50 نفر انتخاب و به مرحله دوم راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 05 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، عباس پارسایی با بیان این خبر افزود: در مجموع 240 نفر در سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ثبت‌نام کرده‌ بودند و یا از طرق مختلف رزومه خود را به اطلاع دبیرخانه شورای ائتلاف رسانده‌بودند، که پس از بررسی رزومه آنان با توجه به سوابق و تخصصی که دارند 50 نفر انتخاب شد و برای جلسه حضوری دعوت خواهند شد تا توانایی، تخصص و کارآمدی آنان توسط کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی رزومه و سوابق اجرایی، فعالیت های علمی، آموزشی و نیز مقبولیت اجتماعی ۵۰ نفر حائز بالاترین امتیاز در کمیته انتخابات شده اند، افزود: بر اساس آیین نامه انتخاباتی شانا این افراد از امروز دوشنبه 16 بهمن به جلسه حضوری دعوت می‌شوند و نسبت به دیدگاه‌ها، اهداف و برنامه های خود دفاع و پس از ارزیابی توسط کارگروه انتخابات ۱۵ نفر از آنان به مرحله نهایی راه می یابند.
پارسایی ادامه داد: در مرحله سوم این ۱۵ نفر به همراه نمایندگان فعلی مشهد در مجمع عمومی با طرح دیدگاهها و برنامه های خود به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت با رای مجمع عمومی ۵ نفر نهایی مشخص می‌شود و لیست برای معرفی به وزارت کشور توسط رییس شانا دکتر حداد عادل ارائه خواهد شد.
وی همچنین در پایان در خصوص مرحله اول انتخاب کاندیداها بیان کرد: در لیست 50 نفر ارائه شده شاید افرادی باشند که تایید صلاحیت شان نهایی نشده باشد اما بخاطر اینکه حقوق‌ این افراد تضییع نشود در فرآیند بررسی تا پایان اعلام اسامی نهایی از سوی مراجع ذیصلاح خواهند بود.
این مقام مسئول در شورای ائتلاف استان در ادامه بیان کرد: از همه کاندیداهایی که در فرایند ائتلاف شرکت کرده و حائز امتیاز لازم نشدند عذرخواهی می‌کنیم و از تمامی آنها متواضعانه خواهش می‌کنیم همچنان تا پایان انتخابات با انگیزه در عرصه رقابت بمانند و بستر مشارکت باشکوه را فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار