مسئول بسیج هنرمندان ناحیه بسیج کرمانشاه:
مسئول بسیح هنرمندان ناحیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دوره آموزش نویسندگی در حوزه هنری در محلات کم برخوردار کرمانشاه برگزار شده است و با بسیاری از استعدادهای نویسندگی که طی سال‌های اخیر شناسایی شده کار را پیش می‌برند.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 05 February 2024

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مناسبی در خصوص انتخابات انجام شد تا کاندیداها در مقابل نخبگان قرار بگیرند و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهند.

وی افزود: فرایند شایسته گزینی از سوی مردم در انتخابات مجلس کرمانشاه برگزار می‌شود و جشنواره فیلم فجر با همکاری اداره ارشاد در حال اجرا است که از امروز دوشنبه (شانزدهم بهمن ماه) اکران فیلم‌ها آغاز می‌شوند.

مسئول بسیح هنرمندان ناحیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌های گذشته در طی روز ۲ اکران داشتیم اما امسال شاهد پخش سه اکران در طی روز هستیم و تا ۲۲ بهمن ماه اکران‌ها ادامه دارند.

وی عنوان کرد: برنامه دوره نویسندگی در حوزه هنری در محلات کم برخوردار کرمانشاه برگزار شده است و بسیاری از استعدادهای نویسندگی که طی سال‌های اخیر شناسایی کرده است کار را با آن‌ها پیش می‌برد.

این مقام مسئول گفت: یکسری کار در حوزه موشن با موضوع روایت پیشرفت در استان کرمانشاه در حال تولید است و نسخه نهایی آن طی روز‌های آینده پخش می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار