فرماندار دورود گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات لاین جنوبی کنار گذر دورود تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 04 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، سید مصطفی موسوی امروز عصر در جلسه شورای اداری دورود با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات شایسته در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شاهد مشارکت بالایی در انتخابات باشیم.

وی افزود: با شروع انتخابات معتمدین محلی معرفی و هیأت‌های اجرایی شامل افراد مومن و انقلابی تشکیل و کار بررسی صلاحیت داوطلبان را انجام دادند.

فرماندار دورود گفت: امسال شعبه‌های جدیدی به شعب انتخاباتی شهرستان اضافه شده است، کار‌های مقدماتی انجام و نمایندگان فرمانداری نیز در آمادگی به سر می‌برند.

موسوی با اشاره به اینکه شهرستان در سنوات گذشته شهر امنیتی و قرمز معرفی می‌شد، خاطر نشان کرد:، اما اکنون هیچ مشکل امنیتی با توجه به همدلی شورای تامین در شهرستان نداریم.

وی گفت: یکی از کار‌های خوبی که بعد از تایید صلاحیت‌ها انجام دادیم دعوت کاندیدا‌ها و تشریح بابت باید‌ها و نباید‌های تبلیغاتی بود..

فرماندار دورود تاکید کرد: مدیران در امر انتخابات له یا علیه کاندیدایی حق موضع گیری ندارند و تاکنون موردی هم مشاهده نشده است.

موسوی با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی به رعایت عدالت در اختیار کاندیدا‌ها قرار خواهد گرفت، گفت: بستر برای انتخاباتی سالم و به دور از تنش در شهرستان فراهم است.

وی در ادامه به برخی دستاورد‌های دولت سیزدهم در شهرستان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به روستا‌های تی و عمارت به واسطه صعب العبور بودن اقدامات ارزنده دولت سیزدهم بود.

فرماندار دورود تعیین تکلیف وضعیت کمربندی دورود را از مطالبات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات لاین جنوبی کنار گذر دورود تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی تزریق اعتبار برای بیمارستان گهر دورود همچنین راه اندازی شرکت فارسیت دورود را از مطالبات جدی مردم عنوان کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار