مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا در استان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 04 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسین رسولی اظهار کرد: بیش از ۲۰ برنامه مشترک در بهزیستی استان و واحد‌های تابعه همزمان در ۱۰ شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، برپایی نمایشگاه‌های دستاورد‌های جامعه هدف و نشست‌های تبیین و روشنگری و همچنین افتتاح پروژه‌های مسکن و واحد‌های کسب و کار و مراکز غیردولتی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای افتتاح مسکن و واحد‌های کسب و کار و مراکز غیردولتی مجموعاً ۷۵۸ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال توسط بخش غیردولتی، کمک‌های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

رسولی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۱ واحد مسکن مددجویی به خانوار‌های دارای دو معلول و دو معلول به بالا و بانوان سرپرست خانوار به ارزش ۴۲۵ هزار و۸۵۰ میلیون ریال با مشارکت خانوار‌های زیر پوشش و کمک‌های بلاعوض بهزیستی واگذار می‌شود.

به گفته وی، در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش‌فرمایی افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه‌های اشتغالزایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۷ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال آورده متقاضیان و مبلغ ۹۰۰/۱۲۸ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت اجرا شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار