سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برپایی نمایشگاه عکس گروهی ۴۵ به همت عکاسان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 04 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمد صمدی اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان آبیک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک «نمایشگاه عکس گروهی ۴۵» افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۴۵ عکس بر روی شاسی در سایز ۶۰ در ۹۰ با موضوع آزاد اجتماعی، مذهبی، آثار باستانی، پرتره و طبیعت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک بیان کرد: در این نمایشگاه آثاری از استاد سید یحیی عرشیها از اساتید عکاسی استان قزوین و ۱۰ عکاس فعال انجمن فیلم و عکس همچون مهران محمدی، مصطفی کریمی، مهرداد زیارانی، بهرام قربانی، امیر محمدی، مجتبی نبی لو، امیر علی رسولی، مهری جبارپور و معصومه خیل نژاد در نگارخانه استاد شهریار مجتمع فرهنگی و هنری باران به تصویر کشیده شده است.

صمدی افزود: این نمایشگاه روز گذشته با حضور استاندار قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسوولان استان و شهرستان و مسوول انجمن فیلم و عکس و هنرمندان عکاس افتتاح شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه عکس گروهی ۴۵ به له مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹  برای بازدید عموم و علاقمندان دایر است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار