مدیرکل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۶۵ پروژه شاخص درایام دهه فجر خبرداد و گفت : همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهر و طارم و همچنین ۱۵ پروژه اشتغالزایی و خدماتی در سطح استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 04 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله خدابنده‌لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح ۵۰ واحد مسکن مددجویی اظهارکرد: از این تعداد، ۴۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری به مددجویان زیر پوشش با اولویت افراد دارای معلولیت واگذار می‌شود که اعتبار آن بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و این خانوار‌ها در مجموع از ۱۰۰ میلیون تومان معافیت‌های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی نیز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اشتغال به عنوان عامل توانمند سازی جامعه هدف است، تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در زمینه‌های دامداری، تعمیرات خودرو، باغبانی، زنبورداری، گیاهان دارویی، درب و پنجره سازی، خیاطی و... در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه ماندگار و فراموش نشدنی تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی و یادآور شیرینی ایام روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی کرده است و امروز سازمانی مطالبه‌گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

خدابنده‌لو آغاز مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارکنان و جامعه هدف، ارائه خدمات رایگان مشاوره، خدمات پیشگیری از معلولیت بینایی سنجی و شنوایی سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم، نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت وزنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ایام دهه فجر برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: ملاقات عمومی با جامعه هدف، گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسجد محور، بازدید از منزل مددجویان، شرکت کارکنان و جامعه هدف بهزیستی و خودرو‌های سیار ۱۲۳ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و... از دیگر برنامه‌های بهزیستی استان زنجان در این ایام است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار