دولتمردان در چهارمین روز از فجر انقلاب 1402 نیز با دستان پر به شهرستان‌ها و نقاط مختلف خراسان‌جنوبی رفتند و روبان بهره برداری و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ها بسیاری را در استان به زمین زدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ دولتمردان در چهارمین روز از فجر انقلاب ۱۴۰۲ نیز با دستان پر به شهرستان‌ها و نقاط مختلف خراسان جنوبی رفتند و روبان بهره برداری و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها بسیاری را در استان به زمین زدند.

مهم‌ترین رهاورد چهارمین روز از فجر انقلاب نیز کلنگ زنی ۲ کارخانه فرآوری طلا و مس در استان آن هم در شهرستان طلایی خراسان جنوبی (خوسف) بود.

استاندار خراسان جنوبی که در چهارمین روز از ده فجر به شهرستان خوسف سفر کرد علاوه بر کلنگ زنی این دو کارخانه کلنگ زنی اولین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در خراسان جنوبی و سومین شهرک انرژی خورشیدی در کشور در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و پروژه فاضلاب شهرستان خوسف را با اجرای هزار و ۸۶۵ متر خط انتقال و احداث ۲۳ عدد منهول پیش ساخته بتنی و آجری، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به زمین زد.

معاونان استاندار خراسان جنوبی هم با سفر به شهرستان پروژه‌هایی را افتتاح و کلنگ زنی کرده که از جمله آن می‌توان به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مجتمع فلوتاسیون سرب و روی فردوس با سرمایه‌گذاری ۲۵۰میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰ نفر بطور مستقیم، افتتاح فاز ۲ گلخانه شهرداری ارسک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، آغاز عملیات اجرای شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی طبس با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، پروژه مجتمع خدمات رفاهی شرکت توسعه گردشگری رویان ایرانیان با اشتغال مستقیم ۷۰ نفر و پروژه برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن در ارسک با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

همچنین با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی افتتاح همزمان ۶ پروژه مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان طبس با اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد تومان، کلنگ زنی اراضی سایت طرح نهضت ملی مسکن در شهر باغستان، افتتاح پروژه سنگفرش معابر ارسک، بهره برداری همزمان ۲۹۵ طرح خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس با هزینه کرد ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی پروژه احداث پست برق اختصاصی شهرک صنعتی فردوس با پیش‌بینی اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی پروژه احداث پارک غدیر ارسک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و افتتاح مرکز آتش‌نشانی (ساختمان اداری و خرید خودرو آتش نشانی) شهرک صنعتی فردوس در این روز رقم خورد.

افتتاح کارگاه تولیدی ظروف پلاستیکی سربیشه

بنابراین گزارش، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار سربیشه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی کارگاه تولیدی ظروف پلاستیکی شرکت تعاونی تولید قطعات پلاستیکی گلنار سربیشه به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این روز پروژه اجرای آبرسانی به روستای عشایری کال‌سرخ بخش مرکزی، طرح احیا و مرمت قنات روستای گورید بالا، کلینیک و مرکز مایه‌کوبی دامپزشکی شهرستان سربیشه افتتاح شد.

پروژه‌های نهبندان

این گزارش حاکی‌ست، با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان آیین کلنگ زنی خانه بهداشت روستای آرویز انجام شد.

همچنین طی مراسمی ۳۲ بسیجی فعال نهبندان در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر این شهرستان تجلیل شدند.

پروژه‌های احیاء و مرمت قنات روستای آرویز بخش مرکزی، کانال بتنی قنات روستای اسدآباد و ۶ هزار و یکصد و پنجاه و یکمین واحد مسکونی مقاوم سازی روستایی شهرستان نهبندان در روستای خوانشرف هم مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه‌های درمیان

گزارش خبرنگار ما از شهرستان درمیان هم حاکی از آن است که در این روز آیین بهره‌برداری از پروژه سنگفرش معابر روستای چِک، بوستان و پارک کودک روستای فیزیک، احیا و مرمت قنات و بهسازی گلزار شهدای روستای فیزیک بخش میاندشت این شهرستان برگزار شد.

همچنین در این روز همایش یاوران انقلاب در شهر قهستان شهرستان درمیان نیز برگزار شد.

بعلاوه در این روز پروژه‌های سنگ فرش معابر روستا‌های کماچی و لتی بخش قهستان هم افتتاح شد.

گزارش خبرنگار ما از قاین هم حاکی از آن است که در این شهرستان نیز امروز مدرسه چهار کلاسه و سایت ایرانسل روستای اسماعیل آباد قاین افتتاح شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار