به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، شب گذشته سردترین شب زمستانی امسال کرمانشاه رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سعید قاسمی، با اشاره به برودت هوای شب گذشته و بامداد امروز(۱۵ بهمن) که مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته رخ داد، گفت: شب گذشته، در حالی که کمینه دمای هوا در شهر کرمانشاه به پنج درجه سلسیوس زیر صفر رسید، کمترین دما در سطح استان نیز مربوط به کنگاور با ۱۰ درجه سلسیوس زیر صفر بود.  
وی با بیان اینکه متوسط کمینه دمای هوا در سطح استان در بامداد امروز سه درجه زیر صفر بود، عنوان کرد: می‌توان گفت شب گذشته سردترین شب زمستان امسال در استان کرمانشاه تاکنون بوده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه برودت هوا امشب ادامه نخواهد یافت، از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز(۱۵ بهمن) به جو استان خبر داد که منجر به افزایش سه تا شش درجه‌ای حداقل دمای هوا در نواحی مختلف استان خواهد شد.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: این سامانه تا بعدازظهر سه شنبه جو منطقه را تحت تاثیر داشته و به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و مه در سطح استان می شود.
 
به گفته قاسمی، بارش که بجز در مناطق گرمسیر، در سایر نقاط به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد،  فردا و در نیمه غربی استان، بخصوص منطقه اورامانات از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.
 
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه با خروج این سامانه، از اواخر وقت سه شنبه تا صبح چهارشنبه و نیز در صبح پنجشنبه کاهش دمای هوا شرایط را برای تشکیل مه تشدید می‌کند، گفت: با گذر از این شرایط تا شنبه هفته آینده (۲۱ بهمن) بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.
 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار