فرماندار صحنه خبر داد؛
فرماندار صحنه گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر ٩ پروژه در شهرستان صحنه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 03 February 2024

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر افتتاح پروژه‌های عمرانی، مدیریت شهری، پروژه‌های روستایی و اقتصادی را خواهیم داشت.

وی افزود: در دهه مبارکه فجر مجموعه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی را در شهرستان صحنه افتتاحیه، بهره برداری و آیین کلنگ زنی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی زیرگذر درکه را خواهیم داشت که یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان صحنه است و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه طرح‌های هادی در روستاها نیز انجام می‌شود، راه‌های مواصلاتی شهرستان آسفالت می‌شوند، افتتاحیه کارخانه رب هزار دشت سینا که بالغ بر ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال اعتبار دارد و مجموعا ۳۰۰ نفر مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مرغ دیاکو که چهار هزار قطعه‌ای است و با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود ۱۱۰ نفر است و با حضور استاندار و مسئولین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز کرد: چند پارک مجموعه مدیریت شهری شهرداری در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند و در مجموع پروژه‌هایی که در شهرستان صحنه در ایام مبارکه دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد ۹ پروژه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار