مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف طی دیروز و امروز، ۲۳۰ راه روستایی در استان مسدود شده است که به زودی عملیات بازگشایی آنها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ 02 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، جواد حق لطفی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و روند خدمت رسانی راهداران استان قزوین در عملیات راهداری زمستانی، اظهار کرد: به دنبال بارش برف از شب گذشته تاکنون در تمام جاده‌های استان ۲ هزار و ۲۹۰ تن ماسه و نمک برای برفروبی راه‌ها مصرف شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز بارش برف خفیف در تمام محورهای استان قزوین ادامه دارد و تردد به صورت روان و عادی در محورهای این استان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در گردنه‌های استان نیز پدیده غالب مه گرفتگی و کاهش دید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: به دنبال بارش برف طی دیروز و امروز، ۲۳۰ راه روستایی در استان مسدود شده است که به زودی عملیات بازگشایی آنها انجام خواهد شد.

اجرای عملیات برفروبی و نمک پاشی در محورهای شهرستان تاکستان

مرتضی طاهرخانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به شروع بارش نزولات آسمانی و ورود جبهه سنگین هوای سرد طی شبهای گذشته به منطقه، برخی محورهای
مواصلاتی مانند محور فرعی نیکویه -آب ترش-ضیاءآباد در هر دو مسیر رفت و برگشت به دلیل بارش برف، کولاک و محدودیت دید و نبود ایمنی مسدود شدند.

وی افزود: به دنبال این اتفاق، با ورود اکیپ های برفروبی راهداری به محورهای فرعی و روستایی سطح شهرستان، عملیات بازگشایی این راه‌ها آغاز شد و تا ساعاتی دیگر عملیات بازگشایی آن ها به پایان می‌رسد.

این مسوول خاطرنشان کرد: طی ساعات گذشته عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای اصلی و شریانی شهرستان تاکستان نیز به طور کامل توسط نیروهای راهداری انجام و به پایان رسیده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار