رئیس جمهور در بدو ورود به هرمزگان:
تابناک هرمزگان-رئیس جمهور در بدو ورود به بندرعباس گفت: صدها پروژه نیمه‌تمام در هرمزگان تکمیل شده و دور نمی‌بینیم زمانی را که یک حرکت جهادی در این استان شکل گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 01 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان هرمزگان در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس اظهارکرد: استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه اقتصاد دریا، گردشگری و صنعتی دارد.

رئیس جمهور افزود: دور نخست سفرهای استانی به برطرف کردن ضرورت‌های استان اختصاص داشت و امروز با تلاش همه، ‌گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی ادامه داد: صدها پروژه نیمه‌تمام امروز عملیاتی شده و ۱۰۵هزار میلیارد تومان جذب سرمایه برای به نتیجه رسیدن این طرح‌ها شده است.

آیت الله رئیسی توضیح داد: استان هرمزگان ظرفیت های زیادی دارد، ظرفیت های بسیاری از اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری، کشاورزی، صنعتی در این استان انجام شده است.

وی گفت: با توجه به نیازهایی که این استان دارد در دور اول سفرهای رییس جمهور ضرورت ها و رفع آنها مورد توجه قرار گرفت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ضمن به نتیجه رسیدن بسیاری از طرح ها و کارهایی که در استان هرمزگان آغاز شده در زمان خودش که دور هم نیست مردم شاهد حرکت جهادی در استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: لازم است از پیمانکاران، جوانان، بخش های مختلف و مسوولانی که توانستند در جهت به سامان رساندن این پروژه ها نقش داشته باشند و همچنین از نماینده محترم رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح که بسیار در جهت ساماندهی امور در این استان نقش آفرین هستند، تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در این ۲ روز به جای جای این استان و بخش هایی که امکان داشته باشد، سر می زنم و کارها را دنبال می‌کنم و آنچه در این استان لازم برای بود در شورای اداری و برنامه ریزی استان برای کارهای آینده تصمیم‌گیری می شود.

وی گفت: آنچه نیاز است برای تصمیم‌گیری در شوراهای عالی و در تهران نیز به تصویب خواهد رسید و تا حصول نتیجه آنها را پیگیری خواهیم کرد.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

انتهای پیام//

برچسب ها: رئیسی ، رئیس جمهور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار