زنگ انقلاب مدارس اسلامشهر صبح امروز با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات دبیرستان مشکات نور این شهرستان به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 31 January 2024

به گزارش تابناک تهران، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی صبح امروز زنگ انقلاب با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امام جمعه و جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات دبیرستان مشکات نور به صدا درآمد.

در ادامه این برنامه نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه شاهد صدیقه طاهره افتتاح و ضمن بازدید مسؤولان از بخش‌های مختلف آن، دانش آموزان ضمن معرفی غرفه‌های مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، درمانی و غیره روایت کردند.
 


سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، اظهار کرد: امروز همزمان به یاد لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در ساعت 9 و 33 دقیقه به طور همزمان زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

وی افزود: در دهه فجر فرصت مناسبی به وجود آمده تا در بیش از یک هزار مدرسه مقطع متوسطه اول و دوم در سطح شهرستان‌های استان تهران نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت روایتگری دانش آموزان و دوگانه استعمار و استقلال برپا شده و روایان در ۳ بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما، تاریخ ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را برای همکلاسی‌های خود روایت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق آموزش و پرورش استان تهران بیان کرد: برگزاری رزمایش تشکیلاتی  یاوران انقلاب با محوریت سازمان دانش آموزی اداره کل در هریک از مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این رزمایش یک برنامه محوری در راستای تبیین و ترویج هویت ملی و ایرانی اسلامی و زنده نگهداری و باز آفرینی و بازتولید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است دانش آموزان شرکت‌کننده در آن ایفای نقش می‌کنند.

دهنوی با اشاره به اجرای ویژه برنامه پویش مهر و همخوانی سرود پویش مهر در مدارس استان خاطرنشان کرد: تولید و رونمایی از نماهنگ پرچم یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر است و وظیفه ما در معاونت فرهنگی آموزش و پرورش، انتقال و آموزش مفاهیم انقلاب اسلامی و ماموریت‌ها و آرمان‌هایی است که مردم ایران اسلامی در طول چهل و پنج سال گذشته به خاطر آن‌ها انقلاب کردند تا ما به بهترین نحو و شکل آن را به نسل‌های آینده این سرزمین انتقال دهیم. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار