فرمانده فراجا با اعلام رضایت از عملکرد نیروی انتظامی و مرزبانی در استان کردستان، گفت: همکاران‌مان در نیروی انتظامی با جان و دل امنیت مردم و کشور را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 30 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا دوشنبه‌شب در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خاطرات زیادی از استان کردستان داریم که مردم، رزمندگان، جانبازان و همرزمانم را شامل می‌شود و یادآور دو دهه خاطره است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در دیداری که محضر رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" بودم، با ارائه برنامه تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

سردار رادان اضافه کرد: ارزیابی که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است، خوب و رضایت‌بخش است که این نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد:دعا‌های حضرت امام (ره) در حق دستگاه انتظامی که عاقبت به خیری و شهادت برای تامین‌کنندگان امنیت کشور است، مستجاب است و همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با تایید مرگ مغزی، ضمن رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

سردار رادان تصریح کرد: خدا را شاکریم که در این ارگان نیرو‌هایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود که ما را در رسیدن به اهداف دعا کنید تا عاقبت. مان ختم به شهادت شود.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار