مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: در زمینه مشارکت خیران از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰۲ میلیارد تومان در فضاهای مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان کمک شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 30 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌ جنوبی، حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی اظهارداشت: خیران همیشه یار و یاور اصلی سازمان نوسازی مدارس در امر مدرسه سازی بوده و هستند.

وی تصریح کرد: کمک خیران در پیشبرد اهداف این سازمان به ویژه در مناطقی که نیاز بیشتری به ایجاد فضا‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی دارند بسیار اهمیت داشته و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه در استان صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی یادآور شد: در زمینه مشارکت خیران از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰۲ میلیارد تومان در فضا‌های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان کمک شده که این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

رخسارپور ادامه داد: شرط این که خیران نامی که مدنظرشان است برای فضا‌های آموزشی انتخاب کنند این است که ۳۰ درصد در روستا‌ها و ۵۰ درصد در شهر‌ها مشارکت داشته باشند می‌توانند با نام مورد نظر خود را بر روی بنا بگذارند.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی و مجمع خیرین مدرسه ساز یکی از قدیمی‌ترین مجامع ایران بوده که رهبر فرمودند جزو موفق‌ترین مجامع کشور است و هر کاری را به مردم سپرده ایم خوب بوده است یادآور شد: بیشترین مشارکت خیران را در امر مدرسه سازی داشته ایم و این نشان از دلبستگی مردم به امر آموزش، فرهنگ و ادب است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به کمبود‌ها در برخی از نقاط استان با حضور خیران این کمبود‌ها رفع خواهد شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار