مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت : ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی در دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 29 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت :  این طرح ها شامل اجرای مجموعه خط انتقال،خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان ایلام، توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای شهرستان چوار، توسعه زیرساخت های گازرسانی به شهرستان های ایلام و بدره شامل ایستگاه و لوپ کردن شبکه و احداث ساختمان اداری گاز ناحیه ایوان است که در دهه فجر امسال نیز توسط مسئولان استانی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افرود : اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان های سیروان و چرداول، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان های هلیلان، مهران و ایوان، افتتاح ساختمان اداری ناحیه دهلران و سیروان، افتتاح گازرسانی به ۶ صنایع تولیدی در سطح استان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسند.

کشاورز ادامه داد : برای اجرای این طرح ها مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و گازرسانی افتتاحی ۷۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: برای اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان های سیروان و چرداول ۲ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه نصب و راه اندازی و پنج هزار متر مکعب خاک برداری انجام که برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کشاورز  از افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان های هلیلان، مهران و ایوان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ روستا در زردلان سردسیر هلیلان، یک روستا در مهران و یک روستا در ایوان است که برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی  به افتتاح ۱۲ روستا در سه شهرستان استان اشاره کرد و ادامه داد: این روستاها شامل گلدره، میدر علیا، میدر سفلی، چال خشک علیا، چاله خشک سفلی، باغ، چنارآباد، پاتخت، سیرکانه و شاران در زردلان سردسیر هلیلان، سرتنگ زعفرانی مهران و روستای روان در ایوان هستند که توسط مسئولان استانی در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت   با اشاره به اینکه ساختمان های اداری گاز ناحیه دهلران و سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در این ایام افتتاح خواهد شد، یادآور شد: در این ایام ۶ صنایع تولیدی و صنعتی شامل ذرت خشک کنی همت آفرینان فردا دهلران، شرکت آسفالت راه و باند ماندگار غرب دهلران، شرکت ربیع سفال آبدانان، شرکت آجر کسری آبدانان، شرکت رهکوش ایلام و کارخانه آسفالت بازیار مهران با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و با اجرای هشت هزارو ۹۲۴ متر شبکه توزیع و ۶ ایستگاه تقلیل فشار نیز افتتاح و به بهره برداری می رسند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار