مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴١ میلیارد و ٣٩ میلیون ریال اعتبار برای درمان زوج‌های نابارور در استان کرمانشاه طی سال جاری هزینه شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 29 January 2024

رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۸۶۵ پرونده مربوط به درمان زوج‌های نابارور در سال جاری در استان کرمانشاه بررسی شده است.

وی افزود: در سال جاری سه هزار و ۲۵۷ نسخه تایید شده و در مجموع مبلغ ۴۱ هزار و ۳۹ میلیون ریال برای بیمارانی که خدمات ناباروری می‌گیرند، هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: ۷۷۴ پرونده به مبلغ ۱۴ هزار و ۱۲۴ میلیون ریال هزینه خدمات سرپایی بیماران نابارور در سال گذشته بوده است و سه هزار و ۲۵۷ نسخه به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۲۴ میلیون ریال از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه برای بیماران هزینه شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع سه هزار و ۸۰۱ نسخه به مبلغ چهار میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هرار تومان برای بیماران نابارور هزینه شده است و از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد از نظر هزینه و تعداد بیماران افزایش داشته‌ایم.

این مقام مسئول گفت: در مراکز ناباروری به بیماران نابارور ۹۰ درصد خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، بیمارستان معتضدی مخصوص بیماران نابارور و زوج‌ها است.

تحویلیان ادامه داد: در راستای جوانی جمعیت اقلام زیادی در خصوص دارویی، خدمات بستری و سرپایی که قبلا تحت پوشش بیمه نبود را بیمه سلامت تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تشریح کرد: درمان این بیماری‌ها کاملا تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است و اعمالی مانند آی.وی.اف و اعمالی و خدمات بستری که نیاز است در بیمارستان‌ها انجام شود در مراکز درمانی تحت پوشش قرارداد بیمه سلامت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار