فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به کاربردن چند راهکار ساده اما ضروری باعث پیشگیری از سرقت خودرو، منزل و موتورسیکلت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 27 January 2024

محمد حاجیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص راه‌های پیشگیری از سرقت خودرو اظهار کرد: باید خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کنید.

وی افزود: از پارک کردن خودرو در مکان‌های نا امن، خلوت و تاریک خودداری کنید و هنگام ترک خودرو دقت کنید درها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشند و اتومبیل خود را در پارکینگ‌های مجاز که پلیس مشخص کرده پارک کنید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره راه پیشگیری از سرقت منازل تصریح کرد: از قرار دادن کلید در جاهای قابل دسترس مانند زیر پادری یا زیر جاکفشی خودداری کنید.

وی ادامه داد: از گذاشتن نرده بان و چهارپایه در کنار دیوارها پرهیز کنید و کلید منزل را در دسترس افراد غیر مطمئن قرار ندهید و قفل‌هایی که کلید آن‌ها قبلاً در دست دیگران بوده است را تعویض کنید.

این مقام مسئول با اشاره به راهای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت اذعان کرد: استفاده از ردیاب برای موتور سیکلت، قفل فرمان موتور نقطه‌ای مهم برای حفظ امنیت موتور سیکلت‌ها است و پارک کردن موتور سیکلت در مکان‌های امن و مناسب و استفاده از قفل دیسک برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت لازم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار