استاندار تهران:
استاندار تهران در خصوص حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی گفت: نکته قابل توجه در این حادثه حضور بسیار موثر، باانگیزه و به‌موقع عوامل آتش‌نشانی و اورژانس تهران بود.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 25 January 2024

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری، استاندار تهران در حاشیه بررسی وضعیت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران اظهار کرد: پیرو آتش‌سوزی در هتل مجاور بیمارستان گاندی دوستان حوزه اورژانس و مجموعه آتش‌نشانی در کمترین فاصله زمانی در محل حضور پیدا کردند و آتش را تحت کنترل گرفتند.

وی با بیان اینکه در ابتدای حادثه آتش از جهات و طبقات مختلف شعله‌ور شده بود، گفت: پس از اقدامات عوامل آتش‌نشانی عملیات به یک نقطه اطمینان‌بخش رسید و آتش‌نشانان طبقه به طبقه محل را بررسی و برای مهار آتش تلاش کردند و نهایتا پس‌از فاصله زمانی کوتاه مهار آتش به طور کامل انجام شد.

استاندار تهران افزود: به حمدالله در این عملیات تخلیه بیماران درون بیمارستان در اولویت قرار گرفت و 91 بیمار از بیمارستان خارج شدند که 35 نفر از این تعداد به بیمارستان‌های دیگر برای ادامه روند بستری و درمان متقل شدند و مابقی که در سی‌سی‌یو و بخش‌های مربوط به حوزه «عمل جراحی» بودند بعد از انجام کار به بخش‌های مراقبتی انتقال پیدا کردند.

فخاری با بیان اینکه به حمدالله مسؤولان، خصوصا وزیر کشور در این حادثه حضورا به موضوع مدیریت بحران نظارت داشتند، عنوان کرد: نکته قابل توجه در این حادثه حضور بسیار موثر، باانگیزه و به‌موقع عوامل آتش‌نشانی و اورژانس تهران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار