رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت :رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: استان به عنوان پایلوت در برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی های انسانی دستگاه‌های اجرایی تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 25 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی بیان داشت : پس از سفر اخیر هیئت اعزامی سازمان اداری و استخدامی کشور به ایلام و با توجه به عملکرد مثبت استان در تحقق برنامه‌های اصلاح نظام اداری و به روز بودن بانک‌های اطلاعاتی و تحلیلی، ایلام به عنوان استان پایلوت ساماندهی نیروهای انسانی انتخاب شد.

وی در خصوص رهاوردهای سفر معاونان و مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور که با هدف بررسی وضعیت نظام اداری استان در زمینه پیشرفت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صورت گرفت مطرح کرد :  موافقت جهت اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد مجتمع‌های اداری به اقتضای شرایط استان برای شهرستان‌های جدیدالتاسیس و همچنین تأمین تشکیلات متناسب با ظرفیت‌های موجود شهرستان‌های مذکور از سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت.

دوست محمدی افزود : سازمان اداری و استخدامی کشور با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز استان منطبق بر سند جامع نیروی انسانی مشاغل اختصاصی دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح استخدامی شهید زین الدین ۲ موافقت کرد.

وی خاطرنشان کرد :  این سازمان باید سند جامع نیروی انسانی مشاغل اختصاصی دستگاه‌های اجرایی را منطبق بر اسناد بالادستی به‌ویژه سند آمایش استان تهیه و به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس کند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار