معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اولین نانوایی پخت نان کامل استان با تایید وزارت بهداشت در شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 24 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح یک واحد نانوایی پخت نان با آرد کامل گفت: این نانوایی با همکاری بخش خصوصی در شهرکرد آغاز به کار کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با کارخانه و با نظارت مرکز بهداشت آرد سبوس‌دار تولید و نان کامل در استان پخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پخت این نان بر اساس تجربه نانوایی و با تخمیر کامل انجام می‌شود، بیان کرد: پخت نان کامل مورد توجه و تایید وزارت بهداشت قرار دارد که امیدواریم در سایر شهرستان‌ها هم پخت این نوع نان انجام شود.

منزوی عنوان کرد: این نانوایی برای شروع کار، با آرد غیر یارانه‌ای اقدام به پخت نان می‌کند که اگر تقاضای مردم به مصرف این نوع نان بیشتر شود آرد یارانه‌ای به نانوایان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای کارگروه آرد و نان و نیاز نانوایی، یکی از بهترین کارخانه‌های استان برای تولید آرد کامل انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار