معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اهمیت اجرای طرح های فرهنگ ساز در حوزه مدیریت و آموزش و فرهنگ سازی در عرصه پسماند بر لزوم استفاده از فعالان هنری و رسانه ای برای اجرای طرح های قوی در این حوزه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی در نخستین کمیته آموزش و فرهنگ سازی پسماند، گفت: باید توجه داشته باشیم که کار فرهنگی با نگاه اداری پیش نمی رود.

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت هایی که در این کارگروه باید انجام شود، دعوت از شخصیت ها و فعالان فرهنگ ساز و رسانه ای است که بتوانند اثرگذاری فرهنگی گسترده داشته باشند و البته مدیران نیز باید از این اعضا حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بیان کرد: باید از تجربیات شهرهای بزرگ استفاده کرده و برای هر بخش کاری برنامه جامع مشترک تنظیم کنیم.

وی گفت: یکی از الزامات موفقیت طرح های فرهنگ ساز، رصد دقیق مخاطبان است که بدانیم مردم از چه درگاه های اطلاع رسانی و رسانه ای و فضای مجازی استفاده می کنند تا برنامه ها را برای این اساس تطبیق دهیم.

وی اظهارکرد: باید شعارهای عملیاتی در این عرصه تعریف کنیم و با نهادهای فرهنگی و همکار زمینه تحقق این شعارها را فراهم کنیم.

معتمدی بیان کرد: باید برنامه های خود را به شکلی تنظیم کنیم که بتوانیم در پایان سال آنها را محقق نماییم و ابتدای سال بعد نیز برنامه های جدید سال را به اجرا در بیاوریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار