معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت : برای اجرای شهرک تولید برق خورشیدی ۱۰۰ هکتار زمین مورد نیاز است که بر اساس آن در فاز اول ۴۵مگاوات برق از این طریق در استان تولید می شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 22 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریا عباسی  در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام بیان داشت :   با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در استان و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، باید واحدهای راکد و بلااستفاده تعیین تکلیف و در صورت لزوم خلع ید شوند.

وی افزود : واحدهای راکد و غیرفعال در سطح شهرک‌های صنعتی استان باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

عباسی ادامه داد : زمین‌های زیادی در قالب قرارداد برای اجرای طرح‌های تولیدی در سطح شهرک‌های صنعتی و غیر از آن در استان به مجریان طرح‌ها واگذار شده اما در برخی موارد هنوز طرحی در این زمین‌ها اجرا نشده یا اینکه طرح غیرفعال است و لازم است که این اراضی نیز تعیین تکلیف شده و با تدوین ساز و کارهای لازم، این اقدام عملیاتی شود.

 وی بیان کرد : توجه به شکاف ایجاد شده استان با استان‌های توسعه یافته به واسطه هشت سال جنگ و دوران بازسازی، حمایت از سرمایه‌گذاران و اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه این استان از جمله انتظارات به حقی است که از سازمان شرکت شهرک‌های کشور می رود.

عباسی به بحث تامین زمین برای احداث شهرک تولید برق خورشیدی و تولید برق در استان اشاره کرد گفت : ورود به بحث انرژی‌های تجدیدپذیر و نو از سیاست‌های دولت بوده و در استان ایلام نیز در این خصوص گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد : تکمیل زیرساخت‌ها و ظرح وظایف تکمیل زنجیره ارزش در استان باید پیگیری و دنبال شود.

در این آیین از زحمات "موسی حاتمی" قدردانی و "علی نادری" به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی ایلام معرفی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار