سرپرست هواشناسی کرمانشاه:
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در کرمانشاه گفت: بارش‌ها در استان از روز سه‌شنبه شدت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 21 January 2024

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای بارشی از عصر فردا (دوشنبه) تا اوایل هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته است.

وی افزود: این سامانه به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه می‌شود و بارش موج اول از این سامانه که هشدار زرد شماره ١٨ در خصوص آن صادر شده از بعد از ظهر سه‌شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه و در نیمه شمالی نمود بیشتری دارد.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در ارتفاعات و گردنه‌ها، به شکل برف نیز مشاهده می‌شود و تشدید وزش باد در ساعاتی از روز سه‌شنبه، ممکن است جو نیمه غربی، به خصوص نواحی مرزی را کم و بیش غبارآلود کند.

وی گفت: در روز پنجشنبه موقتاً از شدت ناپایداری در نقاط مختلف استان کرمانشاه کاسته می‌شود؛ اما موج دوم از سامانه مذکور، که از هسته سردتری برخوردار است؛ طی ساعاتی از اواخر روز پنجشنبه تا روز یکشنبه، سبب بارش برف و باران در استان کرمانشاه می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: دمای هوا که امروز و فردا مختصراً افزایش می‌یابد؛ از روز سه‌شنبه به آرامی روندی رو به کاهش خواهد یافت و کاهش دما در اوایل هفته آینده محسوس خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار