رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: عاملان تشویش اذهان عمومی و توهین به شهدای حادثه تروریستی کرمان در این استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 20 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا فدائیان، رئیس پلیس فتای استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته در فضای مجازی مشخص شد، ۲ نفر ادمین صفحه‌های مجازی در پلتفرم‌های اینستاگرام و واتس‌آپ با تعداد عضو بالا با اهداف مختلفی از جمله تشویش اذهان عمومی، توهین به شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان و تحریم انتخابات اقدام به تهیه و انتشار محتوا‌هایی در فضای مجازی می‌کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت بالا و جریحه‌دار شدن احساسات مردم در خصوص توهین‌های صورت گرفته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان سمنان افزود: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، گردانندگان این صفحات مجازی که اقدام به انتشار این‌گونه محتوا‌های غیرقانونی کرده بودند، در شهر سمنان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک‌سازی صفحات مجازی، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فدائیان به عموم شهروندان استان سمنان توصیه کرد تا همواره توصیه‌های پلیس را در فضای مجازی جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه مشابه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش گزارش‌های مردمی آن را گزارش کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار