رئیس دادگستری زیرکوه در اجرای سیاست‌های حبس زدایی برای زندانیان بدون سابقه کمک به مددجویان بهزیستی این شهرستان را به عنوان حکم حبس جایگزین برای یکی از متهمان بدون سابقه زیرکوه صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 20 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، عارف اسداللهی، رئیس دادگستری این شهرستان امروز در مراسم اجرای حکم جایگزین برای یکی از متهمان بدون سابقه در زیرکوه اظهارداشت: در اجرای سیاست‌های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری و آثار سوء اجتماعی، رفتاری و... زندان برای متهمان بدون سابقه و خانواده آن‌ها صدور احکام جایگزین حبس در دادگستری شهرستان زیرکوه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی در نخستین مرحله یکی از متهمان بدون سابقه و واجد شرایط قانونی پس از احراز ارتکاب بزه و اظهار ندامت به تهیه تجهیزات توانبخشی و مایحتاج ضروری مددجویان بهزیستی به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال محکوم و تجهیزات یاد شده با نظارت اداره بهزیستی خریداری و تحویل افراد نیازمند شد.

وی ادامه داد: با اهتمام قضات مجموعه دادگستری شهرستان صدور احکام یاد شده با قوت بیشتری ادامه داشته و در این راستا مساعدت به افراد زیر پوشش بقیه مجموعه‌های خدمات رسان به محرومان از جمله کمیته امداد و ... نیز موضوع دادنامه‌های آتی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار