شهردار کرمانشاه خبر داد؛
شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای ٢۵ برنامه ویژه در دهه مبارکه فجر گفت: کاروان‌های شادی در شهر کرمانشاه در این ایام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 20 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی ظهر امروز شنبه (۳۰ دی‌ماه) در جلسه برنامه‌ریزی اعضای ستاد و مسئولین کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر امام جمعه تشکیل شد، اظهار کرد: در بحث جایگاه و محلی که تعیین شود شهرداری کرمانشاه آماده سازی آن را انجام خواهد داد و ۲۵ برنامه برای ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

وی افزود: معرفی چهره‌های شاخص شهر کرمانشاه که در انقلاب اسلامی موثر بوده‌اند، کاروان‌های شادی در سطح شهر در دهه فجر حرکت خواهند کرد، برپایی غرفه‌ها در سطح شهر.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری هشت جشن در هشت منطقه با عنوان جشن انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان، ۲ جشن بزرگ در تاریخ (۲۱ بهمن ماه و ۲۲ بهمن ماه) همراه با نور افشانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: محصولات فرهنگی از طریق رادیو فرهنگ منتشر خواهد شد، فضا سازی شهر انجام خواهد شد، افتتاح پنج بوستان، مسابقاتی با همکاری آموزش و پرورش برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: مسابقه نقاشی و عکاسی برگزار خواهد شد و ویژه برنامه‌هایی برای مناطق محروم و حاشیه نشین کرمانشاه برگزار خواهد شد.


تلاش برای جانمایی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ٢٢ بهمن


محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته راهپیمایی از میدان انقلاب تا میدان آزادی بوده است.

وی افزود: اکنون با توجه به وضعیتی که ایستگاه مترو در چهار راه بسیج دارد مشکلاتی به لحاظ مکان قرارگیری جمعیت وجود دارد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر شهرداری بتواند وضعیت فضای آن منطقه را ایجاد کند یا با آن نگاه‌هایی که همکاران کمیته امنیت خواهند داشت جایگاه را در مقابل مسجد النبی کرمانشاه جانمایی کنیم مسیر دوباره آماده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار